torsdag

Hvem er dette?


Ok! Du har en mulighet til å gjette kem dette er bilde av!







Jess! det e meg:) Etter en liten missforståelse mellom meg og frisøren ble håret en smule mindre...Jaja, livet går jo opp og ned...og dette var muligens en av oppturene...ja, du skulle vel tro at eg var den forfengelige typen som kunne oppleve alt annet en å miste min store manke, men eg har tatt det med største rod...nå slipper eg å få håret i fjeset, noe som er veldig plagsomt...eg får brukt opp voksen fra niendeklasse og eg bruker mindre lue og caps, det gjør at eg får utnyttet mer av hjernekapasiteten min...heldigvis har eg ikke pcen på fanget...da ville sædkvaliteten min blitt redusert og det vil vi ikke ha noe av...familienavnet må leve videre:)

8 kommentarer:

Andrea sa...

...Og slitan med ny klipp!

Øyvind Bye sa...

haha! beste innlegg jeg har lest paa lenge!
godt aa se at du ogsaa er den samme..
jeg er ikke saa veldig engasjert i politikk, men det blir litt lesing av og til bare..
du koser deg fortsatt stort?

TheMan -Øystein sa...

takk andrea:)

takk øyvind:) hehe..vi e de samme gamle vi:)koser meg veldig fortsatt...har hatt høstferie no, og gjort veldig mye kjekt..kjøpt meg kaffetrakter feks...håper på lange kvelder med kaffekoppen i hånden framover...kanskje eirik får en omvendelse snart:) all good down under?

Lindabk sa...

wow. kult. En gang funderte jeg på hvordan du hadde hvert me kort hår.. nå veit jæ det! :-) norfjord e vell digg!

TheMan -Øystein sa...

hehe...:) på nordfjord e d supert...høres kanskje ut som d vanlige jabbesvaret, men d sant...har besøkt andre fhs og ingen tvil om kass som var best...nordfjord:)

Kari Sunniva sa...

Haha! Nice! Bra du trives:)

Gutta sa...

det er stort aa lese saann som det siste innlegget ditt, oystein.. jeg smiler inni og utenpaa..

Boerge

Øyvind Bye sa...

hva skjer Oeystein?
Savner deg..