fredag

Peace and love

D e kjempekjekt på fhs...koster penger, men e hvert d:) vi har stått på ski i september...da på nysnø...pluss at d va sol nesten hele turen..konge:) vi har også surfet på stad..laget longboard og treffet masse nye folk...d eneste kjipe er at eg skadet kneet mitt på skituren...

Nå er eg hjemme i bergen og nyter regnværet...vi fikk en frihelg før vi skal på langtur med statsrådlemkul...da skal vi seile med seil og jobbe som ekte sjøfolk..nå må eg bare skaffe regntøy og rette brillene mine...

d e så deilig med høstkveldene når d e stjerneklart..nyter dem..selv om høsten generelt er trist e d greit å ha noe en liker med den:)

5 kommentarer:

Marit Grønning sa...

Hallois!

Dere er skikkelig heldige som får på tur med Statsraad Lehmkuul! Blir sikkert konge bra!!

Jeg og synes det er trist når bladene faller av trærne, og høstfølelsen inntrer; men samtidig er det noe vakkert over det hele likevel:)

Kos dere masse videre! Vi treffes alltids en gang.

Hadet bra til så lenge, The Man, og si ifra når du har fiksa dame!

Øyvind Bye sa...

har faktisk vaert paa omvisning paa statsraad lehmkukl..
blir sikkert fett..

har dere bra kristent miljoe?
si fra til meg ogsaa naar du har fiksa dame.. hehe..
maa ha noen friluftsturer neste sommer.

TheMan -Øystein sa...

hehe...d skal eg:) lemkul tror eg blir bra, men sikker slit...for vi har skift fra 4-8 både natt og dag...jaja...friluftslturer må vi ta...har lært masse og vi kommer sikkert til å kose oss:) hehe...ha d kjekt videre begge to...

Øyvind: er et kristent miljø ja...mange ikkekristne på skolen, men de er klar over at slkolen e kristen...vi har møter på søndag og d skal starte bibelgrupper...håper d blir lærerikt også på den fronten

Stine Erica sa...

Åh! Lehmkul sjøl! Eg har ein fjern draum og å fare på tokt med den ass! Men verkar litt dyrt, så du er heldig som reiser med skulen(dog skulen kostar litt):).De får håpe på finevær, så ikkje folk blir sjøsjuke og slik at de kan nyte horisonten uforstyrra:D Bra du kosar deg der, Øystein!nyt det:>

Loffarane sa...

Kult, Oeystein.
Knall aa lese hva du driver med.
Takk for meldinga jeg fikk for non uker sia, forresten. Jeg skriver en mail til deg om en liten stund.
Boerge