fredag

Østeriket

Halais! Nå e eg hjemme og slapper av med familien i påsken, deilig og kjekt kan en si:) Snø i Bergen! Meg og brodern har bygget noe greier utenfor huset og hopper og styrer på som alltid når det kommer snø...

Til nå, viss eg skal være ærlig, har året mitt dried seg om ski, ski og ski! Noe eg selv mener ikke e en dum ting...Det er noe eg liker og trives med...Møter mange nye og spennede opplevelser, mennesker og steder... For noen uker siden var eg og klassen i Østeriket! Østeriket hadde, i en måned før vi kom, vært et tørkested. Null nedbør i en måned betyr dårlig skimuligheter..Men som alltid når Ski og Surf er på tur, tok vi med vestlandets lavtrykk... Alltså pudder i tre dager! Mine fineste dager på ski eg har hatt i mitt liv.. Sol og pudder:)
























6 kommentarer:

Torbjørn sa...

Arg! Misunnelsen sprer seg! Men har du prøvd å skyte 20 skudd på 2 sek med en ag3? Det har jeg:p

Øyvind Bye sa...

Det har ikke jeg som har gått på skyting i et halvt år, gjort en gang.

Digg at du har det digg Øystein! Ski er bra. Unner deg virkelig den kosen!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Aluguel de Computadores, I hope you enjoy. The address is http://aluguel-de-computadores.blogspot.com. A hug.

TheMan -Øystein sa...

wæw...ka kan man si! eg er imponert..
Kjekt å høre fra deg mr. bear:) håper januarplanene dine står vedlike:)

Lindabk sa...

venter i spenning på et innlegg om året på folkehøyskole. verdt det fortsatt? og planene fremover? :)

Loffarane sa...

Du må oppdatere, Øystein..
Vi digger deg. I also find your post likeable.. Please check out my blog; nudeboys.com..