lørdag

Et ekstremt vanlig tema!!


Gjett ka? Eg kjøpt meg "jeans"!! Jeg har nesten aldri tidligere kjøpt jeans!! Vet ikke helt koffor!! kanskje for vanlig!! Det er kanskje d som gjør at eg nettopp kjøpte den på fretex, d e jo ikke så vanlig. Joda, her kommer den gode gamle leksa om at d er er kjempebra å kjøpe klær på fretex!! Tror mange av de som ikke liker dette er lei av alle som maser om det!! For det er sånn med fleste bra ting som går på komforsonen, som feks sykling til jobb, støtting av veldedighetsformål, evangelisering, mm.. Når det blir for mye mas om det, går folk i forsvarsposisjon!! Som et dyr!! Og da er man nesten ikke i det heletatt åpen for invendinger og andre meninger.. Nå vet jeg at min gode venn Øyvind vil trekke på øyenbrynene!! Jo jeg er helt enig i at en ikke kan gi opp bare av den grunn!! Det er jeg helt enig, men jeg bare sier det sånn at folk ikke skal miste motet selv om folk virker kritisk!! En må kjempe for det en mener er riktig...for innerst inne vet alle at sin egen komforsonen må ofres for noe som er mye viktigere!! Bare en tanke

5 kommentarer:

Joakim sa...

bra tanker, du ser tydligvis hva øyvind kommer til å svare, hehe.

Øyvind Bye sa...

har vel ikke noe annet valg enn å legge igjen en kommentar her..
Smart innfallsvinkel Øystein. Jeg er enig i at vi må passe oss for å ikke komme med pekefingeren, da jobber vi mot oss selv.. Likevel er det viktig å si fra.

Rahim Nicolay Ali sa...

Utrolig kult at du også har begynt med blogg! Stå på! Artig lesing;-) Og det er forresten helt supert at du sykler til jobb. Viktig å stå på for miljøet! Alle med bidra der de kan. Yeah!

mari sa...

I morga ska ej gå i ukjente bruktbutikka i Bergen på skattejakt. D kan hende ej tar en tur innom Fretex, bere for kosen sin del. Fretex e kjekt.

TheMan -Øystein sa...

fretex e bra! Hipp hurra! Takk for støtten rahim;) Kommer til å stemme krf til eg dør, så du kan slappe av! Meg har du på laget!