mandag

Piz ænd løøv

Piz ænd løøv til deg som besøker min søndachspost!! Jeg er ikke en veldig flink skribent, er egentlig en veldig aktiv person, men nå spiller også "eg" på stortrompeten!! Har i det siste bestemt meg for å endre min livsstil litt(når jeg sier litt, så mener jeg litt, trener fortsatt 4-5 ganger i uken.) jeg skal utvikle min intelektuelle og nerdeegenskap (noe som jeg mener er en svært positiv egenskap) Jeg har begynt å gå på biblioteket, lese bøker, høre på lydbøker, skrive blogg, bruke mindre tid forran tven, utvide mitt orforåd, utvide variasjonen på musikk, mm. Nå gjenstår det bare å se hvor lenge denne livstilendringen varer!!

8 kommentarer:

Joakim sa...

lykke til, jobber med det samme! det er gøy når tiden får gå litt, og du føler at nå har jeg blitt klokere. snakkas øystein

Ingebjørg sa...

hello augenstein, og velkommen på blogg! detta blir bra...:) happy sommar og lykke til med intellektualsieringi!:D

Lindabk sa...

Næh, Råseigt altså! Kjenner du at hjernecellene formerer seg og at iq'en stiger?
- Man får sånne alfabølger av å trene, så du ligger ganske bra ann.

Øyvind Bye sa...

the man!! velkommen til blogger verden.. gleder meg stort til å lese hva du skal skrive her..
blir en fornøyelse..

mari sa...

Ej e veldi gla i bibliotek. Tenkte mej en tur dit i morga. Dersom ej he tid da...
Høres meget bra ut. Bøke e bra.

Unknown sa...

Kult å ha deg her Frøyland!
Håper det nye livet ditt varer. Det hørtes kult ut.
Eg har begynt å lese litt bøker eg òg, det er kjekt. Kva les du forresten?

Joakim sa...

ekte nordmenn kjører telemark uten crispi telemarksko. hehe, neida, måtte bare analysere bildet.

TheMan -Øystein sa...

Hyggelig at så mange komenterte bloggen min:) Man får litt sånn populæritetsfølelse:D men så fant eg ut at det er vist vanlig at folk komenterer!! stilig...han hadde ikkje crispi sko joakim, men scarpa (noe av det samme) haha...tabbe..:)