fredag

Våken og alene i blåbærengen!


Våken og alene sammen med tusen blåbær! Sitter hjemme alene, kjedlig er det, men mye blåbær rett utenfor døren er det ikke mangel på. Skulle hat noen å plukket dem med, litt kjedelig alene. Jeg er våken som en mygg flygende en fuktig høstdag med ferskt blod i nærheten. Opplagt! Noe jeg føler ikke er så nødvendig når en ikke har noe spessielt en trenger å være opplagt til! Selvølgelig hjelper det på jobben, men eg vasker, og da er ikke det det viktigste. Jaja... i morgen lover eg at eg skal plukke blåbær og lage syltetøy! Så kan den som tar seg en tur til kokstad få en deilig nystekt brødskive med hjemmelaget blåbærsylteøy...god sommer:)

11 kommentarer:

mari sa...

Høres avslappende ut spør du mej.

La mej stille dej et spørsmål: ka e ditt forhold til utropstegn?

Øyvind Bye sa...

Skulle mer enn gjerne tatt turen Øystein. Jeg, Kritstianne og Stine plukket forresten blåbær og lagde syltetøy i går. Også har jeg kjøpt meg kamera nå, ikke det jeg bestilte, men et vanlig et.. Kjøpte fire-wire i dag og..

Heftig, ikke sant!

TheMan -Øystein sa...

Kult! Du må bruke d masse...ingen ting å tape på d! Kass merke e d?

Mitt forhold til utropstegn....for d første så er d privat! ok...vi var forlovet. Men så kom det ekstremt maste spørsmålstegnet, og han og utropstegn dro til Thailand...så sånn henger d sammen...hehe:) d va en spøk....haha...nei...bruker d når jeg føler jeg roper noe ut eller når jeg skriver et stanpunkt...har egentlig ikke tenkt så mye over bruken min...koffor spør du?

mari sa...

Det e vel fordi det e sånne ting ej tenke på. Og andre ting da. Ser at du bruka det en del. Lurte vel bere på om det e nokke som du e ekstremt gla i, tenke du enkli over når eller om du bruka det, om det e spesielt for dej eller ka det e. Va vel bere det. Ellers ingenting spesielt.
Dagens tips for å komme over Utropstegn (ej tenkte sia Utropstegn stakk av til Thailand med Spørsmålstegn): ikkje oppsøk Utropstegn. Så enkelt e det.

Personlig bruka ej utropstegn lite.

TheMan -Øystein sa...

aaa...skjønner...eg tenker nok ikke så veldig over når eg bruker det...som eg skrev i "piz and løøv" eg ikke en stor skribent, e kanskje litt mer kunstnerisk...jaja...takk for tippset;) hu får seile sin egen sjø... jo...d e jo greit å tenke over sånt..jaja..

Øyvind Bye sa...

Jvc tror jeg. Kostet 2og en halv lapp. Skikkelig lovende sålangt hvert fall.

Fin den ingen ting å "tape" på det.
(som i teip).

Lindabk sa...

ble det noe godt syltetøy på deg? Det ene morelltreet er modent nå. Akkurat nå er Torbjørn og Andrea i toppen av treet. Tror jeg skal hilse. Kjekt med tråløst så man ikke er inne i det fine været.

TheMan -Øystein sa...

hehe..stilig! ble ikke noe blåbærsyltetøy desverre:(...d pøsregner ute, så feiga ut..koselig for dere at d er sol...hils til de to turtelduene

Joakim sa...

eg bruker det mye!!!!!

maria sa...

Ja, det er viktig å vera opplagd når en plukkar blåbær, ellers kan mange gode bær bli ufortjent oversett! Greit å vera opplagd på jobb òg, men men.. Blåbær er fantastisk. Har du smakt blåbærpai frå Ikea?

TheMan -Øystein sa...

ja...sanningens ord der! blueberry for ever:) hehe...d har eg ikkje, men blåbærpai e skamgodt..spessielt me havre i deigen