fredag

Når en mann møter fremtiden!


Visste du at Jens Stoltenberg, vår statsminister, har hat lese og skrivevansker og en søster med narkotiske problem? Likevel er han vårt fedreland, Norge, sin største leder. Han skal styre og ta viktige standpunkt hvor det er veldig mye uenighet og der ingen riktig har noe fasit svar, bare teorier og meninger. Det er noe jeg syns er veldig tøfft, og noe jeg beundrer han for. Det viser at han kan skjempe og klarer å komme seg igjennom vansklige situasjoner. Denne mannen har et vanskelig yrke og ikke minst viktig, da er det viktig å ikke la seg knekke så lett når en møter motstand, det viste han glimrende i begynnelsen av regjeringsperioden, da det haglet som værst. Nå må jeg si at jeg ikke er enig i alle meningene og valgene han og regjeringen har tatt, likevel vil jeg støtte vår statsminister og ønske han lykke til videre, må han gjøre den beste jobben han kan, han er tross alt folkevalgt!

3 kommentarer:

Ingebjørg sa...

einig øystein!:D

Øyvind Bye sa...

støtter mannen til en viss grad. Men politikken er bånn i bøtta. Dårlig i verdi-spørsmål og dårlig på miljøpolitikk. Regjeringens innsats er skammelig..

TheMan -Øystein sa...

d e bra:) enig der øyvind! D e bare d at fyren får så sykt mye kritikk...husker da bondevik var statsminister, tenkte at folk kunne respektert han mer selv om de var uenig i politikken hans