torsdag

Sol i Bergen

Aaa...for en herlig dag det har vært i bergen!! Tror det var tre timer der solen tittet igjennom alle skyene og det har bare dryppet noen få ganger!! Det kule var at innenfor de tre timene rakk jeg å spise lunsj og sykle hjem!! Det var fantastisk å sitte oppe skogen på en benk ovenfor jobben og lese bok og spise lunsj...jeg kunne til og med kaste t- shorten...Viss dere fikk med dere det, så sykler jeg til jobben, noe jeg er stolt av!! Mitt lille initiativ til miljøet...noe flere burde gjøre...det gir jo også god trim:) Nå har jeg forståelse for de som ikke har dusj på jobben!! det er litt ekkelt å være svett på jobb...heldigvis har jeg dusj!! Herlig med en kald nedkjølende dusj før jobb...jaja...miljøet lenge leve

8 kommentarer:

Joakim sa...

konge at du sykler.. det gjorde jeg også til jobb. hehe det er ikke så langt, men det er bedre en bil. ja, det er takket være personer som deg øystein, at vi bekjemper miljøet. Det gjelder å endre livene våres i praksis! ikke bare gjennom munnen vår, og det vi sier. bra du sykler til jobben, og bra du tenker på miljøet gjennom de tingene du gjør. nå er jeg i bø, og reiser i morgen. da begynner jeg på min harde jobb , hehe

Joakim sa...

du har foresten lik layout som meg!!! hehe, grønn natur, hehe

Lindabk sa...

Bra noen er miljøvennlige, jeg sykler på sett å vis jæ å, bare på mindre miljøvennlig måte.

I dag har det hvert omtrent 3timer med sol i øst og, deilig etter en uke med regn:)

Marit Grønning sa...

Du har nok en gang bekreftet for omverdenen at du er "the man", Øystein! Stjerne i margen for at du sykler til jobb. Håper vi møtes hos solvor senere i sommer!

TheMan -Øystein sa...

Bra det e mange andre som sykler!! Konge!! Joakim: kult!! D e den beste layouten for gutter, syns eg:) Håper vi møtes ja marit...d hadde vært kult:) solvor e oppi nord hos kari for tiden, men vi får snakke med henne etterpå

Joakim sa...

ja , veit!!! hehe, nå er jeg trygt i grimstad! holder på med andakten min, den skal handle om å stole på gud, uansett!!!

maria sa...

Sykling er bra. Sol er bra. Kombinasjonen av desse resulterer ofte i eit sterkt behov for dusj. Så du er heldig som har dusj på jobben:)
Håpar fleire i Bergen (og generelt) følgjer ditt syklande eksempel. For miljøet sin skyld. (og litt treningen:)

mari sa...

Ej også sykla til jobb. Føle mej sprek då.
Ej e en av dei som ikkje he dusj på jobben.